26.4.06

PROJECTO MOURENTE - Baixo os eucaliptos (2006)

Podes baixar un Zip de 43 Mb cos once temas de BAIXO OS EUCALIPTOS en mp3 premendo aqui ou baixalos directamente coas seguintes ligazóns :

  1. Só com falar
  2. Como os caranguejos
  3. Tanto amor
  4. Baixo os eucaliptos
  5. Sorrisos
  6. Que me enterren na discoteca
  7. Nom me impressionas
  8. Volve-te quere
  9. Máis heteros (que os os heterossexuais)
  10. Final de mêsLágrimas

Capa do CD / Contracapa do CD / Letras

Mais do que um projecto, é um passatempo musical que foge de compromissos e responsabilidades. O objectivo fundamental de Projecto Mourente é procurar diversom fácil aproveitando as possibilidades que oferece um simples computador para a expressom musical. Nom se procuram concertos nem contratos discográficos, só o prazer de experimentar sons, ritmos e melodias na casa partindo de um total desconhecimento da linguagem musical e das técnicas de canto. Em resumo: aspirações, poucas; vontade de aprender e melhorar, muita.

Ainda que nom pretende seguir um estilo musical determinado, Projecto Mourente procura uma sensibilizaçom sobre a necessidade urgente de fazer pop electrónico em galego. Partindo do trabalho de Jimmy Somerville (Bronski Beat/Communards), Pet Shop Boys e Erasure como referência, este projecto bebe de muitas fontes: Fangoria e Carlos Berlanga, Andrés do Barro, Deee-Lite, Goldfrapp, Pastora, Depeche Mode, Zuco 103, Chico y Chica, Pizzicato Five, Eurythmics, Mylène Farmer, Fernanda Abreu, George Michael, Mercedes Peón, New Order, Étienne Daho, Glashaus, Cool Hinoise, Humanos, La Terremoto de Alcorcón, Saint Etienne, Towa Tei, Astrud, Army of Lovers, Madonna, Ellos, Maga... e assim poderíamos continuar até enchermos a página.

“Baixo os eucaliptos” é o resultado de um ano de trabalho unipersoal aproveitando ocos de tempo livre. Foi concebido e gravado essencialmente na sala de estar dum apartamento da zona velha compostelã com a única ajuda de um computador e de vários programas musicais básicos. A gravaçom da voz foi quase espontánea e apenas houvo ensaios prévios, o qual resulta evidente do primeiro ao último tema. Em geral, e sem muitas pretensões, neste grupo de canções defende-se a imaginaçom na precariedade, cultiva-se o hedonismo retranqueiro e critica-se o amor romántico.

Contacto: projectomourente@hotmail.com

O Blog de Projecto Mourente


A Regueifa Netlabel www.aregueifa.net Apdo. de Correos 157 15780 Santiago de Compostela (CC) 2009

Alguns dereitos reservados